RETOURBELEID
Voorwaarden van Retourneren
U heeft het recht om de goederen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te retourneren.
Om de goederen terug te kunnen sturen, moeten deze ongebruikt, ongeopend en in dezelfde verpakking en staat verkeren als waarin u ze heeft ontvangen.
U kunt de ontvangen goederen niet terugsturen naar de fabrikant.
In bepaalde situaties worden slechts gedeeltelijke restituties verleend of restituties geweigerd:
- Goederen die zich niet in de originele staat bevinden of beschadigd zijn.
- Artikelen die onderdelen missen om redenen waar wij geen invloed op hebben.
- Artikelen die meer dan 14 dagen na levering worden geretourneerd.
- Retourzendingen in winkels niet worden geaccepteerd.
- Goederen die tegen een sterk gereduceerd tarief zijn aangeboden.
Terugbetalingen
Zodra we uw retourzending hebben goedgekeurd, ontvangt u binnen 7 werkdagen automatisch een volledige terugbetaling via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt om de bestelling te plaatsen. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. De oorspronkelijke verzendkosten en transferkosten worden afgetrokken van de restitutie.
Voor geretourneerde producten worden geen restockingkosten in rekening gebracht.
Vertraagde of ontbrekende terugbetaling
Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening.
neem vervolgens contact op met uw creditcard maatschappij of bank. Het kan enige tijd duren voordat het gerestitueerde bedrag op uw bankrekening verschijnt.
als u al deze stappen heeft gevolgd maar nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@doleda.nl
Ruilen
Wij accepteren geen omruiling. De snelste manier om er zeker van te zijn dat u het product krijgt dat u zoekt, is door het artikel terug te sturen en wanneer de terugzending is goedgekeurd het juiste artikel opnieuw te bestellen.
een retourzending starten
- Neem contact met ons op: Stuur een e-mail naar info@doleda.nl met uw bestelnummer en de reden van retour. Voeg indien mogelijk duidelijke foto's bij van de eventuele schade of problemen.
- Toestemming voor retourzending: Onze klantenservice zal u instructies geven voor het retourneren van het product. Afhankelijk van de reden van retour kan u gevraagd worden om aanvullende informatie of documentatie te verstrekken.
- Retourneren met verzending: Stuur het product op eigen kosten naar het opgegeven adres. Zorg ervoor dat het product zorgvuldig verpakt is om schade tijdens de transport te voorkomen.
- Inspectie en verwerking: Wanneer we het geretourneerde product ontvangen, controleren we de staat en de reden van de retourzending. We zullen je terugbetaling dienovereenkomstig verwerken.
De retourzending verzenden
U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van het te retourneren artikel. verzendkosten worden niet gerestitueerd.
Er wordt van u verwacht dat u het artikel retourneert met een traceerbare verzendservice of verzekering.
E-mail: info@doleda.nl
Klantenservice:
Maandag tot zaterdag 09:00 tot 21:00
Zondag: gesloten
Geschatte reactietijd (30 minuten tot 48 uur)
''Wij voldoen aan alle relevante wetten met betrekking tot retourzendingen en restituties.''
''We behouden ons het recht voor om ons retour- en restitutiebeleid op elk gewenst moment te wijzigen om te voldoen aan de toepasselijke wettelijke vereisten''